Кілька організаційних порад батькам

Коли в домі з'являються маленькі діти, організовувати свій час і дотримуватись власних планів стає значно складніше, в усьому доводиться робити відповідні поправки. Далі пропонуються десять порад, які покликані зробити сімейне життя більш спокійним і впорядкованим, щоби батьки й діти могли насолоджуватись ним повною мірою.

Установіть розпорядок дня. Це можна перефразувати так: установіть новий розпорядок дня, який, на відміну від старого, буде працювати. Ви постійно поспішаєте, щоб зібрати дітей до школи? Прокидайтесь на 15 хвилин раніше. Рідко вечеряєте всією сім'єю? Зарезервуйте один або два дні на тиждень, коли кожний член сім'ї повинен увечері бути вдома. Щоби стати більш організованим, треба змінити деякі старі звички, які із плином часу втратили свою актуальність.
Розбивайте великі та складні завдання на дрібні частини. Домашня робота й організаційні завдання часто здаються настільки гнітючими, що ми відкладаємо їх на потім та уникаємо. Розбийте великі завдання на більш дрібні й дайте собі слово виконувати по одній такій невеликій частині кожні вихідні. Ви не встигнете озирнутися, як ваш гараж стане прибраним та охайним і (коли-небудь) усі шафи ваших дітей будуть сяяти чистотою!
Недільне планування страв. Якщо ви купите всі необхідні продукти та складете хоча би приблизне уявлення про те, що будете готувати щодня на вечерю, вихідні дні стануть менш метушливими. Це також означає, що ви будете з нетерпінням чекати спокійної сімейної трапези в кінці дня, а не перейматися з приводу того, що ж вам таке придумати на вечерю.
Зробіть прибирання сімейним заняттям. Якщо тільки ви не один «Містер» з реклами (пам'ятаєте, як він був одержимий прибиранням?), ви, імовірно, не в захваті від того, що доводиться проводити вільний час, вичищаючи весь дім. Тому, швидше за все, ви уникаєте домашньої роботи, відтягуєте її виконання на якомога довший термін. Як це виправити? Перетворіть прибирання на веселе заняття! Увімкніть музику гучніше, залучіть дітей, запросивши їх попрацювати з вами всього лише протягом години, це не буде їх обтяжувати.
Знизьте свої стандарти. Вольтер згадав у своєму творі: «Краще – ворог хорошого». Трохи запилений стіл краще, ніж весь покритий пилом. Вицвіла пляма на килимі краща яскравої плями. Висновок? Не дозволяйте прагненню до досконалості доводити вас до божевілля, прибирайте розсудливо – понизьте планку своїх стандартів!
Складіть детальний розклад усіх складових прибирання. Використовуйте цю геніальну ідею, щоб систематично стежити за ходом її виконання. Цей список допоможе вам щодня підтримувати чистоту в домі. У ньому ви можете детально вказати, що треба робити щодня, що раз на тиждень, а що раз на місяць.
Заведіть тижневик. Батьки знають, що календарі й тижневики дуже важливі для організації часу. Підіть далі, виготовте масштабний тижневик для всієї родини й помістіть його на чільне місце. Він допоможе уникнути помилок планування, до того ж розклад усіх членів сім'ї завжди буде перед очима.
Прибирайте все непотрібне. Прибирайте з кухонних поверхонь все, чим ви не користуєтесь щодня. Ви можете застосовувати цей метод по відношенню до інших поверхонь у вашому домі, якщо вважаєте за потрібне.
Дитячі обіди. Якщо діти досить дорослі, нехай вони самі збирають собі обіди у школу. Це не тільки заощадить ваш час, а й дозволить їм зробити собі ідеальний ланч (більше не буде «Ма-а-а-ам, я не люблю, коли ти мажеш гірчицю на мій бутерброд!»). Навіть якщо ви не збираєте дітям їжу, ви все одно можете залишати їм записки або непомітно вкладати улюблені ласощі.
Економте час. Окиньте свіжим поглядом свій розклад на тиждень і знайдіть те, на чому можна заощадити час. Наприклад, ви можете возити дітей на тренування по черзі з іншими батьками, так у вас з'явиться вільний час серед тижня, або можна раз на тиждень замовляти на вечерю готову їжу (наприклад, піцу). Знайдіть гарне застосування вашому додатковому часу – наприклад, на сімейну вечерю або на себе, адже ви цього так заслуговуєте.

Комментарии